ضرورت تولید محتوا برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه 
کد خبر: 4135049
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
امام جمعه اهر تأکید کرد:

ضرورت تولید محتوا برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه 

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده بر ضرورت تولید محتوا برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تأکید کرد و گفت: اولویت اصلی دستگاه‌ها و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای باید تولید کلیپ‌ها و محتواهایی با مضمون پاسخگویی به سؤالات و شبهات جوانان در خصوص حجاب و عفاف باشد.

حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، امروز، 29 فروردین‌ماه، در جمع مسئولان شهرستان اهر، بر ضرورت تولید محتوا برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تأکید کرد و گفت: اولویت اصلی دستگاه‌ها و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای باید تولید کلیپ‌ها و محتواهایی با مضمون پاسخگویی به سؤالات و شبهات جوانان در خصوص حجاب و عفاف باشد.

وی ضمن انتقاد از عدم رعایت حجاب و عفاف در جامعه بر ضرورت رسیدگی به این مسئله از سوی مسئولان ذیربط تأکید کرد و افزود: با توجه به صدور بیانیه از سوی وزارت کشور و فراجا در خصوص ناهنجاری و رواج بی‌حجابی در جامعه و شروع اقدامات لازم برای مقابله با بی‌حجابی در کشور، لازم است هرچه سریع‌تر در این خصوص به گلایه‌ها و دغدغه‌های مردم رسیدگی جدی شود.

حاجی زاده، در ادامه از توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان و رسانه‌های بیگانه بعد از شکست در اغتشاشات اخیر را سرمایه‌گذاری و تمرکز روی اصول دین اسلام و حجاب و عفاف مطرح کرد و گفت: امروز دشمن با تبلیغات مسموم قصد ترویج بی‌حجابی در ایران اسلامی را دارد که باید در خنثی کردن این توطئه آماده و هوشیار باشیم.

امام جمعه اهر، همچنین ضمن انتقاد از استفاده برخی مغازه‌های لباس فروشی از تصاویر نامتعارف در ویترین و فروش لباس‌هایی که به دور از شأن و منزلت بانوی مسلمان ایرانی و اسلامی است از اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه پوشاک خواست با نظارت جدی اجازه ندهند تصاویر و لباس‌های زنانه با طراحی نامناسب در ویترین مغازه‌ها به نمایش گذاشته شود.

وی در ادامه از تمام دستگاه‌ها و نهادها خواست به موضوع مقابله با بی حجابی در شهرستان اهر به صورت جدی ورود کرده و در این خصوص با کسی مماشات نکنند.

انتهای پیام
captcha